יום הולדת בחדר בריחה brainit


אתמול היתה היום הולדת שלי (לפחות החגיגות). אבא שלי ואמא שלי הפתיעו אותי ואמרו לי שהולכים לסרט בבוקר, אומנם ידעתי שזה לא נכון אבל לא ידעתי לאן נלך.
בבוקר פתאום חבר אחד שלי הגיע ואחריו הגיעו עוד 8 ילדים. לא הבנתי מה הם עושים בבית שלי ולבסוף הבנתי שהם באו ליום הולדת שלי שחקנו בייבלייד ונהנתי.אבל ההמשך היה יותר מפתיע רוצים לדעת למה? תלחצו המשך לקרוא

מה שקרה זה שבסוף הלכנו לחדר בריחה בנתניה שנקרא גיבורים Brainit, זה מקום ממש מגניב אבל גם מלחיץ ומפחיד היינו צריכים להביא בחזרה 1000000 דולר הצלחנו להביא 990000  דולר 💰💰💰
כדי להביא אותם היינו צריכים לעבור חידות מאוד קשות ומפחידות למשל היינו צריכים לעבור במבוך לייזרים ולפתור חידות וגם היינו צריכים להשיג מפתחות לכלא ולכל החדרים ואחר כך לפרוץ כספת כדי למצוא את כל הכסף.
אני קיבלתי משקפיים מיוחדים שנתנו לי כוחות מיוחדים למשימה (אם תלכו תגלו).
כדאי לכם מאוד ללכת לשם!! יש שם עוד חדרים שאני בטוח שאני אלך אליהם פעם אחרת

היינו מקום ראשון של הגיבורים בכל השבוע והתמונות שלנו אמורות להיות מפורסמות. כולנו שמחו ופחדנו באותו הזמן
אחרי זה הלכנו לפארק בנתניה ושחקנו תופסת, כדורגל ועוד ובסוף חזרנו הביתה. בדרך כולם צעקו וצחקו באוטו והחזרנו את כל הילדים לבית שלהם - היה ממש כיף! (המשך למטה)
והם פרסמו  תמונה שלי באתר שלהם (לחצו כאן בכדי לראות)
אני במבוך

בבית פתחנו את המתנות. היה לי במתנה אחת שלושה ספרים: פלא, קפטן תחתונים 12 והחבר הכי טוב שלי (אני ארשום המלצה אחרי שאקרא אותם)
המתנה השניה משני חברים שלי היתה בייבלייד התלהבתי מאוד, קיבלתי גם ארנק והמתנה שהכי התלהבתי ממנה היא כספת עם אזעקה שצריך לבנות.
חוץ מזה,  דודה שלי ענת התקשרה דברתי איתה בנושא המתנה שלי (אני אספר לכם פעם אחרת) ובערב הלכנו לחברים להדליק נר שלישי ושיחקנו עד מאוחר מאוד בגלל זה בסוף הייתי עייף והלכתי לישון


העוגה שסבתא שלי הכינה
מתכוננים לפני הכניסה

🎂

אנחנו מנצחים עם 990000 דולר 💎💰💰💰וזהב 

תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה זה פלא?

רצים בצבע

Pivot